Yamaha YAS-103 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Yamaha YAS-103 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,6

kaankaan 07-04-2015
Geschreven voor: Yamaha YAS-103 zwart

nu alweer iets meer dan een maand in het bezit en sta iedere keer versteld wat voor geluid eruit komt zuiver vooral de clear voice is geweldig en een goede bas alleen bij een lagere volume hoor je bijna geen bas maar als je hem wat harder zet dan hoor je hem duidelijk met films en muziek heerlijk geluid zonder vervorming de 7.1 virtueel surround is minder en natuurlijk is het onmogelijk omdat te creeren met 2 speakers maar doet zijn best en is ok dus een filmpje kijken op wat hardere volume is goed te doen en een genot min punt zeggen ze altijd dat er geen hdmi kabel aansluiting is maar dat is zeker niet nodig als je een optische kabel heb ook meegeleverd en trouwens mijn tv heeft 5 hdmi aansluitingen dus nog meer hdmi is niet nodig mijn pc is aangesloten op de tv via hdmi en via de optische kabel de soundbar dus alles wat aangesloten word op mijn tv via hdmi word het geluid weer via de soundbar afgespeeld de bluetooth werkt goed zonder storingen en de app HT Controller is geweldig de afstand bediening heeft een learning mode dus je kan je huidige tv afstand bediening programmeren en die gebruiken conclusie ben er hartstikke blij mee neemt weinig ruimte in beslag je kan hem ook ophangen aan de muur bevestiging meegeleverd super geluid voor het geld nu zelfs voor rond de 160 euro te koop zeker een aanrader

K.G.K. 04-05-2015

Is het niet te ingewikkeld (voor een niet ingewijde) om het geluid van de Yas-103 te laten lopen via de afstandsbediening van je TV ?

bij voorbaat dank voor uw antwoord.

K.G.K.